اجرای ۸۶۷ برنامه فرهنگی ورزشی دراردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل عنوان کرد طی آذرماه امسال ۸۶۷ برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی دراین استان اجرا شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۸۶۷ برنامه فرهنگی ورزشی دراردبیل

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل اظهار کرد: ۸۶۷ برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در آذر ماه سال جاری اجرا شده است.

وی گفت: با اجرای این ۸۶۷ برنامه فرهنگی ورزشی، بیش از ۴۳ هزار و ۶۰۱ نفر از زنان و مردان استان اردبیل توانستند در این برنامه‌ها حضور یافته و مشارکتی فعال داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوهپیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

انوشیروانی گفت: به تفکیک برنامه‌های اجرایی بیش از ۷۶ برنامه پیاده روی با حضور بیش از ۴ هزار و ۱۵۲ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوهپیمایی به تعداد ۱۰۴ برنامه و با حضور هزار و ۷۲۱ نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفت.

وی افزود: اماکن ورزشی با وجود حاکم بودن شرایط بیماری کرونا در جامعه و همچنین وضعیت مطلوب جامعه، کم کم فعالیت‌های ورزشی خود را آغاز کردند و مردم ورزش دوست و ورزشکار استان اردبیل در شرایط حاضر نیز دست از ورزش برنداشتند و با شوروشوق فراوان به سمت ورزش صبحگاهی و همگانی روی آوردند که در این زمینه ۲۷۹ عنوان برنامه ورزش صبحگاهی با حضور بانوان و آقایان در سطح استان اجرا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد ۱۲۵ برنامه با حضور نزدیک به ۴ هزار و ۶۸۵ نفر از زنان و مردان انجام گرفته است.

انوشیروانی بیان کرد: همواره مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد ۵۰ مسابقات محله، ۲۴ مسابقه کارکنان و ۱۴۷ مسابقه ورزشی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه‌ها ۷ هزار و ۳۷۳ نفر از علاقمندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.

وی گفت: در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی هم با همکاری هیات دوچرخه سواری، ۹ همایش دوچرخه سواری برای بانوان با شرکت ۲۷۲ نفر از بانوان و ۱۸ همایش دوچرخه سواری برای آقایان با شرکت ۵۶۰ نفر برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: اجرای گلگشت‌ها با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی به تعداد ۳۹ گلگشت درآذر ماه اجرا شده که ۴۵۹ نفر از بانوان و آقایان علاقمند به برنامه‌های گلگشت در این برنامه‌ها حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار