رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد:

اولین همایش تخصصی بسیج رسانه برگزار می‌شود

یزد (پانا) - رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد از برگزاری اولین همایش با عنوان «دیده‌بان صبح» در استان یزد به مناسبت روز بسیج رسانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش تخصصی بسیج رسانه برگزار می‌شود

علی محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد به برگزاری همایش «دیده بان صبح» در استان به مناسبت روز قشر بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: این همایش برای اولین بار در این روز که به مناسبت شهادت شهید غلامرضا رهبر از فعالان رسانه ای دفاع مقدس نام گذاری شده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تدارک برنامه های مختلف در این مراسم ابراز کرد: برنامه های متععدی در نظر گرفته شده اما مهمترین آنها حضور مدعو ویژه این مراسم، محسن مهدیان استاد رسانه، نویسنده و خبرنگار بوده، همچنین از خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع رسانی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

پارسائیان تصریح کرد: تلاش داریم تا این مراسم را هرساله برگزار کنیم و امیدواریم با این اقدام بتوانیم در مسیر اهداف سازمان که همان کمک به رسانه ها، همگرایی و حرکت به سمت اهداف انقلاب است گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ضمن دعوت از همه فعالان عرصه اطلاع رسانی و رسانه های مختلف در این مراسم اظهار کرد: این مراسم پنجشنبه 23 دی ماه 1400 در سالن اجتماعات سازمان بسیج هنرمندان واقع در خیابان مهدی روبروی مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار