انهدام باند سارقان دریایی در بندرعباس

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند سارقان دریایی در ساحل شهرستان بندرعباس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان دریایی در بندرعباس

به گزارش ایسنا، سرتیپ دوم ستاد حسین دهکی امشب (۱۹ دی ماه) با اعلام این خبر گفت: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باندی که اقدام به سرقت از کشتی های واقع در لنگرگاه بندرعباس می نمودند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس متلاشی شدند.

وی بیان کرد: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی بندرعباس در راستای تامین امنیت کشتی ها و شناورها در نزدیکی سواحل بندرعباس در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می گردند که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می کنند.

سردار دهکی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل ۳۰۰ متر طناب کشتی و یک عدد سیم بکسل ، تعدادی دستکش و سیم چین،کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان بندرعباسی، مشخص گردید که اقلام مسروقه متعلق به یک فروند کشتی به هویت معلوم می باشد.

دهکی ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده و شناسایی مالک، روند تحویل اقلام سرقت شده به مالک شناور در حال بررسی و اقدام قانونی است.

سردار دهکی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک فروند شناور ۵۵ اسب بخار و یک دستگاه خودرو سایپا، توقیف و ۳ سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته این باند چندین فقره سرقت از اموال کشتی های مستقر در لنگرگاه بندرعباس انجام داده بودند با اقدام به موقع و ضربتی این باند سارقین توسط مرزبانان متلاشی گردید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان اظهار کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران قرار دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار