معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

انضباط و شفافیت دو مولفه مهم در مباحث مالی است

تهران(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت انضباط و شفافیت مالی لازمه ارائه اطلاعات دقیق ، صحیح و به موقع است که هر سازمان را برای تصمیم گیری بهتر رهنمون می کند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انضباط و شفافیت دو مولفه مهم در مباحث مالی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو در حاشیه جلسه روسای حسابداری و امنای اموال گفت: حسابداری یکی از مهمترین بخشهای هر سازمان است که اطلاعات مالی استاندارد را جهت به کارگیری در فرایند تصمیم‌گیری در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد. از این رو انضباط و شفافیت مالی لازمه ارائه اطلاعات دقیق، صحیح و به موقع است که هر سازمان را برای تصمیم‌گیری بهتر رهنمون می‌کند.

بهارلو در ادامه حسابداری مدارس را بخش مهم دیگری دانست که با توجه به آگاهی کم برخی مدیران مدارس بر مسائل اختصاصی حسابداری، نظارت بر روند اجرای آن به صورت مستمر را ضروری برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به حسابداری تعهدی آن را از مهمترین ابزار در جهت شفاف‌سازی تمامی حساب‌ها و گزارش‌های مالی با محاسبه تمام شده و مدیریت هزینه‌ها عنوان و براجرای مطلوب آن تأکید کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اظهار کرد: با وجود اینکه حفظ و نگهداشت سرمایه و اموال هر سازمان به عهده همه افراد سازمان است، امنای اموال در این امر نقش ویژه‌ای داشته و نظارت بر تمام فرایند تغییرات مدیریتی و جابجایی‌ها و حفاظت از اموال وظیفه اصلی آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار