وریا غفوری: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان فاجعه است

تهران (پانا) - کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت برخی دستگاه‌های عریض و طویل نمی‌توانند سروسامانی به این فوتبال بدهند. آدم‌های در آن دخالت می‌کنند. الان هم هیچ کس جوابگو نیست. همه پشت این شرایط خود را پنهان می‌کنند. آیا شما شنیدید که کسی به خاطر این اتفاق عذرخواهی کند؟ این فاجعه است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
وریا غفوری: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان فاجعه است

وریا غفوری پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال برابر مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر پس از هفت بازی توانستم شرایط بازی را پیدا کنم. زیاد فرصت آماده سازی نداشتم اما خوب بود. مهمتر از هر چیزی کسب سه امتیاز این بازی بود که خدا را شکر به آن رسیدیم.

وی در رابطه با صدر نشینی استقلال گفت: زمانی که تیم صدر جدول است شرایط هم بهتر می‌شود. قطعا در فصل دوم تیم قوی تری را هم از استقلال شاهد خواهید بود.

کاپیتان استقلال اضافه کرد: همه ما برای یک هدف تلاش می‌کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد که قهرمان شویم. تیم ما و هواداران لیاقت این را دارند که یک جام داشته باشند. در این مدت خیلی به تیم ظلم شد. آخرین ضربه‌ای هم که خوردیم حذف از لیگ قهرمانان بود. این یک فاجعه ملی است و نمی‌شود هیچ جوره این اتفاق را توجیه کرد.

غفوری گفت: برخی دستگاه‌های عریض و طویل نمی‌توانند سروسامانی به این فوتبال بدهند. آدم‌های در آن دخالت می‌کنند. الان هم هیچ کس جوابگو نیست. همه پشت این شرایط خود را پنهان می‌کنند. آیا شما شنیدید که کسی به خاطر این اتفاق عذرخواهی کند؟ این فاجعه است.

وی تاکید کرد: هر باشگاهی تلاش می‌کنند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند اما وقتی این شانس را می‌گیرند این موضوع لطمه می‌زند. خیلی برای کسب جام داخلی انگیزه داریم اما لطمه بزرگی خوردیم.

غفوری تاکید کرد: فوتبال ما آماتور است و آن سر و شکل حرفه‌ای می‌دهیم. با این شرایط نمی‌شد موفق عمل کرد. امیدوارم آنهایی که خودشان را به خواب زدند و بیدار شوند و شرایط را سروسامان دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار