امدادرسانی و رهاسازی 23 حادثه‌دیده در شبانه‌روز گذشته

تهران (پانا) - معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی و رهاسازی 23 نفر در شبانه‌روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی و رهاسازی 23 حادثه‌دیده در شبانه‌روز گذشته

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، محمد امیرخانی با اعلام این خبر افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در شبانه روز گذشته 14 مصدوم امدادرسانی و 9 فوتی را در محورهای مواصلاتی استان رهاسازی کردند.

امیرخانی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای 3 دستگاه خودرو و 2 موتورسیکلت در محور مواصلاتی منوجان افزود: در این حادثه 3 نفر مصدوم و 7 نفر فوت کردند.
وی با اشاره به رهاسازی 7 فوتی توسط امدادگران پایگاه امدادونجات منوجان خاطرنشان کرد: این عملیات امدادی در ساعت 21:26 شامگاه جمعه 16 دیماه آغاز و در ساعت 23:24 دقیقه به پایان رسید.

وی تصریح کرد: همچنین در حادثه واژگونی پژو 405 در محور جیرفت - راین 2 نفر فوت کردند که توسط امدادگران پایگاه امدادونجات جاده ای سربیژن رهاسازی شدند.

وی در ادامه با اشاره به مفقود شدن 3 نفر در کویرلوت شهداد در شامگاه شنبه 18 دیماه جاری افزود: یک تیم امدادونجات از پایگاه نهبندان در ساعت 1:30 بامداد به محل حادثه اعزام و پس از پیدا کردن مختصات جغرافیایی حادثه دیدگان بالاخره در ساعت 3:15 دقیقه بامداد مفقودین به مسیر اصلی جاده هدایت شدند.

امیرخانی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته 11نفر در محورهای مواصلاتی استان در برف و کولاک دچار حادثه شدند که امدادگران جمعیت هلال احمر به آنان امدادرسانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار