کارشناس فرهنگی هنری منطقه۱۷:

شعار ایران قوی با مشارکت دانش‌آموزان محقق می‌شود

تهران (پانا) - تحقق شعار ایران قوی با ذهن خلاق دانش‌آموزان قوت می‌گیرد و آینده کشور نیز به همت این عزیزان تضمین می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شعار ایران قوی با مشارکت دانش‌آموزان محقق می‌شود

زینب محمدی؛ کارشناس فرهنگی هنری منطقه ۱۷ در گفت‌وگو با پانا، ضمن اعلام برگزاری مرحله منطقه‌ای پرسش ریاست جمهوری گفت: تحقق شعار ایران قوی با ذهن خلاق دانش‌آموزان قوت می‌گیرد و آینده کشور نیز به همت این عزیزان تضمین می‌شود و پرسش مهر همه ساله زمینه مشارکت دانش آموزان برای این امر را فراهم می کند. به همین منظور، در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع" ایران قوی چه ویژگی هایی دارد و نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست" دانش آموزان منطقه ۱۷ شهر تهران، شرکت و حضور فعال داشتند.
وی افزود: تعداد ۲۹۴۶ اثر تولید شده در بخش‌های مختلف سوال ریاست جمهوری و بخش ویژه جایزه ملی شهید علی لندی از مدارس به منطقه ارسال شد که این تعداد پس از برگزاری مرحله مدرسه‌ای و داوری‌های اولیه توسط معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس منتخب شده اند. در طی داوری های انجام شده در منطقه تعداد ۸۱ اثر برگزیده در رشته‌های وبلاگ، نشریه الکترونیکی، سخنوری، سرایش شعر، داستان کوتاه ،طراحی، خوشنویسی نستعلیق، عکاسی، طراحی، پوستر، فتومونتاژ، نقاشی آبرنگ و رنگ روغن به مرحله استانی راه یافتند که امید است مانند سال‌های قبل، دانش آموزان توانمند منطقه در استان موفق به کسب رتبه های شایسته‌ای شوند.
محمدی در پایان از زحمات مدیران مدارس، معاونین پرورشی و مربیان تربیتی و همچنین معلمان گرانقدری که دانش آموزان را در خلق و تهیه آثار پشتیبانی کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار