دشمن به دنبال تضعیف کشور با استفاده از مشکلات داخلی است

رشت (پانا) - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: دشمن ملت ایران به رهبری آمریکا همواره به دنبال تضعیف جایگان ایران در منطقه از طریق پروژه ناامیدسازی و مشکلات داخلی است اما ملت مقاوم ایران بر این حیله دشمن آگاه می باشد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمن به دنبال تضعیف کشور با استفاده از مشکلات داخلی است

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در جمع نمازگزاران اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال نظام سلطه جهانی به پرچمداری آمریکا و صهیونیسم غاصب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌جنگند و همواره تمام نقشه هایشان نقش برآب شده و به مقاصدشان نرسیده اند.

وی با بیان اینکه دشمن در این مدت همه نقشه‌های خود را علیه ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی آزموده است، افزود: دشمن می کوشند تا جمهوری اسلامی را محو کند اما ملت آزموده ایران روز به روز قوی‌تر از همیشه می شوند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به نقش اساسی مردم و درایت و سیاست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن می خواهد که قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه از بین ببرد یا کاهش دهد و با تمرکز بر برخی مشکلات داخلی و اظهار عدم توانمندی برای رفع مشکلات به مقاصد خود برسند، اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت همیشه در صحنه بوده و نقشه های دشمنان نقش بر آب است.

وی با بیان اینکه گرانی مردم را می رنجاند افزود: اما انقلاب اسلامی برای ملت ایران اسلامی هدفی مقدس است که برای تحقق آن شهدا و ایثارگران بسیاری داده‌اند، لذا نمی توان به این سادگی مردم ایران را از مسیرشان دور کرد.امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگو شده و دشمن از عکس و تندیس این سردار دل ها می هراسد، اضافه کرد: دشمن بداند که از این پس ایران بکپارچه سلیمانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار