الگوی پیشرفت دانش‌آموزان، تربیت شهروند خوب است

تهران (پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از حوزه‌های امتحانی و مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، الگوی پیشرفت دانش‌آموزان را تربیت شهروند خوب دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
الگوی پیشرفت دانش‌آموزان، تربیت شهروند خوب است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرامرز تاجیک با اشاره به این نکته که آموزش ابتدایی اصل و اساس آموزشی است گفت: اگر امکانات تجهیزاتی و برنامه‌های فرهنگی و ساختاری به سمت مدارس ابتدایی تمرکز داشته باشند، کار در مدارس متوسطه اول و دوم بسیار راحت خواهد بود و دانش‌آموزانی که در دوره ابتدایی به خوبی پرورش می‌یابند، قطعا" کارگشای امر تربیتی خواهند بود .

وی افزود: الگوی ساختن دانش‌آموزان، می‌بایست تربیت شهروند خوب باشد و با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا پدید آورده امروزه آماده‌سازی دانش‌آموز برای اجتماعی شدن و شهروند خوب بودن بیش از پیش دارای اهمیت است.

تاجیک بیان کرد: دبیران و آموزگاران آموزش و پرورش نیز باید با محیط بیرون از مدرسه تعامل بیشتری داشته باشند و حواس ما باشد جایگاه اجتماعی معلمان به فراموشی سپرده نشود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار