امام جمعه شهرستان شیروان:

شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا، بصیرت است

شیروان (پانا) - آیین عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت دهه فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار مرکزی شهدای شهرستان شیروان در جوار آستان مقدس امام‌زاده حمزه الرضا(ع) شهر زیارت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا، بصیرت است

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در این آیین با بیان تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهید سلیمانی گفت: یکی از مهمترین نکات و پیامی که در زندگی شهدا وجود دارد، پیام بصیرت آنها است.

وی با اشاره به اینکه شهید به موقع می شناسد و به موقع تصمیم می گیرد و به موقع به آن عمل می کند افزود: شهدا زمان خودشان را خوب شناختند و ولی زمان خودشان را به خوبی یاری کردند.

تکمیلی گفت: شهید وقتی تمام جان خودش را در راه حق و حقیقت اهدا می‌کند یعنی این رفتار او نشانه ای از بصیرت است و امروز هم انقلاب اسلامی در اوج قدرت و عظمت خود قرار دارد و یاری این انقلاب نیز بدون بصیرت امکان پذیر نیست.

امام جمعه شهرستان شیروان در پایان افزود: شهدا ناظر و شاهد بر اعمال ما هستند و ما هم باید از فرهنگ ناب اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی دفاع کرده و در همه صحنه های اقتصادی، سیاسی و... حضور داشته باشیم.

تلاوت قرآن و مداحی توسط مداح اهل بیت(ع) رضا وقاری، عطرافشانی گلزار شهدا همراه با قرائت فاتحه از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگار: ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار