در جلسه سرگروه های آموزشی مراقبان سلامت شهر تهران تاکید شد:

توانمندسازی علمی مراقبان سلامت و ایجاد نشاط

تهران (پانا) - در دومین جلسه سرگروه‌های آموزشی مراقبان سلامت شهر تهران به میزبانی منطقه ۴ با محوریت توانمندسازی علمی مراقبان سلامت و ایجاد نشاط برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی علمی مراقبان سلامت و ایجاد نشاط

دومین جلسه سرگروه های آموزشی مراقبان سلامت شهر تهران به میزبانی منطقه ۴ با حضور منصور سیف؛ رئیس اداره سلامت شهر تهران، فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه 4 به صوت آنلاین صورت گرفت.

در این جلسه که سرگروه های مراقبان سلامت به اتفاق کارشناس و کارشناس مسئولان مناطق ۲،۴،۱۲,۱۹ حضور داشتند و راهکارهایی جهت توانمندسازی علمی مراقبان سلامت و ایجاد نشاط عنوان شد.

سیف در ادامه با اشاره به توانمندسازی مربیان بهداشت گفت: همه همکاران حاضر در جلسه باید نهایت اهتمام خود را در عملیاتی کردن تصمیمات اتخاذ شده به کار گیرند و جهت افزایش نشاط و شادابی راهکارهایی در بین مراقبان سلامت در جلسات به صورت کارگاه و تیمی صورت خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه مقرر شد، ابتدا نظرسنجی جهت اولویت بندی آموزش هایی که جهت توانمندسازی مراقبان سلامت شهر تهران انجام خواهد شد، صورت پذیرد و هر یک از مناطق ۱۹ گانه اولویت اصلی خود را پس از نظرسنجی بیان کنند و بعد از جمع بندی اولویت مناطق موضوعات نهایی جهت آموزش و توانمندسازی مشخص و ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار