ضرورت امروز کشور؛ پیروی از مکتب سردار سلیمانی است

تهران(پانا)- نیاز امروز کشور، تحکیم مکتب حاج قاسم و پیروی از آن است که از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت امروز کشور؛ پیروی از مکتب سردار سلیمانی است

سرهنگ پاسدار جمال مغروری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با اشاره به مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم از منش و رفتار سرداری می گوید که نمونه یک انسان مومن عاشق است، سرداری که خالصانه عاشق شهادت و ولایت بود، خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود.

وی در ادامه گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نیست بلکه یک اسطوره بزرگ است، اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم، اسوه اخلاص و کار بی‌منت برای خدا، سرمشق تلاش، ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم و قهرمان مبارزه در راه آرمان، بی آنکه از «غیر خدا» ترسی داشته باشد.

سرهنگ جمال مغروری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با اشاره به فرارسیدن دومین سالروز شهادت سردار دلها گفت: ملت ایران عشق و ارادت خاصی نسبت به شهدای اسلام، انقلاب و دفاع از حرم اهل بیت‌(ع) داشته اند که این محبت قلبی به شهدا با گوشت و پوست و استخوان آن‌ها عجین شده است. امروزه با گسترش فضای مجازی این ابراز احساسات در بستر فضای مجازی نیز نمود بیشتری پیدا کرده است.
مغروری گفت: در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی موج‌های عاطفی مردم و علاقمندان به این شهید بزرگوار به وفور دیده می شود به طوری که در روز‌های اخیر کاربران زیادی از شبکه‌های اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار جبهه های مقاومت در پلتفرم‌های مختلف مجازی نقش آفرینی کرده اند، این اقدامات عاطفی مردم نسبت به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمی‌توان به مردم ایران خلاصه کرد، زیرا سراسر این کره خاکی از رشادت‌های این رزمنده دلیر ایرانی آگاه بوده و به پاس زحمات انسان دوستانه اش در فضای مجازی موج آفرینی کرده اند که این جوشش احساسات در سراسر دنیا است که با هشتگ Hero# (قهرمان) در حال انتشار است.
وی درپایان با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در سطح منطقه ۱۵ تهران‌گفت: در راستای گرامی داشت یاد و خاطر شهید سلیمانی عزیز، بیش از ۲۲۱ برنامه گرامیداشت در رده های بسیج منطقه وهمچنین برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، جشنواره فرهنگی ورزشی، نشست های بصیرتی در راستای مکتب شهیدسلیمانی، شب خاطره و شب شعر با حضور همرزمان شهید عزیز از جمله برنامه های حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، ناحیه مالک اشتر در منطقه ۱۵ تهران می باشد که با‌حضور بسیجیان و مردم نجیب و شهید پرور منطقه ۱۵ تهران برگزار می شود.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار