بازدید مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان از مدارس سمنان

سمنان (پانا) - زهرا پناهی روا، مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش به منظور بررسی و بازدید از برخی فعالیت های مدارس به استان سمنان سفر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان از مدارس سمنان

زهرا پناهی روا در سفر یک روزه به استان سمنان از برخی مدارس شهرستان سمنان بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی آنان قرار گرفت.

مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در این بازدید، ضمن بررسی مسائل و مشکلات این مدارس در جمع کادر آموزشی و دانش آموزان حضور یافت و با آنان به گفت و گو پرداخت.

پناهی روا، هدف از این بازدید را بررسی و نظارت بر مسائل مربوط به فرآیند بازگشایی مدارس، نحوه برگزاری امتحانات، چگونگی و سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: بازدید از مدارس، فرصت نشست حضوری و رو در رو با دانش آموزان و همکاران را فراهم می کند.

وی، در این بازدیدها ضمن ابراز قدرشناسی از زحمات و تلاش های مدیران و کارکنان آموزشی و اداری مدارس، بر رعایت شیوه نامه ها و بایسته های بهداشتی به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان و برای بازگشایی کامل و فعالیت حضوری مدارس تأکید کرد.

گفتنی است؛ در طی این سفر، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با همراهی محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، مریم بیگلری مشاور امورزنان اداره کل آموزش و پرورش استان با سعیده همتی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان دیدار و همچنین در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان سمنان شرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار