تلاش ارکان سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای افزایش سلامت اجتماعی

تهران (پانا)‌ - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تکریم مدیرکل سابق پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان بر تلاش تمامی ارکان سازمان برای افزایش سلامت اجتماعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ارکان سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای افزایش سلامت اجتماعی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه یکی از واحدهایی که در افزایش سلامت و رضایت اجتماعی نقش بالایی دارد واحد پشتیبانی و توسعه مدیریت است گفت: اطلاعات، ‏ارتباطات، اعتمادات، تشکیلات و ‏تسهیلات از مولفه های افزایش سرمایه اجتماعی است و ‏مشارکت اجتماعی، ‏انسجام اجتماعی، شکوفایی اجتماعی، ‏پذیرش اجتماعی، ‏انطباق پذیری اجتماعی نیز از مولفه ای ارتقای سلامت اجتماعی است.

وی افزود: واحد پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان ها نقش بی بدیلی در ارتقای تمامی مولفه های سلامت و سرمایه اجتماعی دارند.

معاون وزیر با بیان اینکه حرکت همه سازمان ها به سمت تحقق ماموریت های سازمان است گفت: اجتماعی شدن، مشارکت پذیری، دانش بنیان شدن، حرکت در جهت رفاه کارکنان و شفاف سازی در بودجه برخی از اهداف و ماموریت های تعریف شده سازمان آموزش و پرورش استثنایی بود که حوزه معاونت پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در تحقق این اهداف به خوبی عمل کرد.

شایان ذکر است در این نشست از زحمات محرابی مقدم مدیرکل سابق توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار