حضور کاروان هنری روایت حبیب در قرچک

قرچک (پانا) - کاروان هنری «روایت حبیب»، با حضور مسئولان، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان قرچک با هنرنمایی هنرمندان در مقابل مسجد جامع کار خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور کاروان هنری روایت حبیب در قرچک

به مناسبت هفته بصیرت، کاروان هنری حبیب در شهرستان قرچک با تجمع دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز آغاز به کار کرد.

کاروان هنری حبیب در این هفته به چند شهرستان از جمله پیشوا، ورامین، جواد آباد، جلیل آباد، سفر کرده و مراسمی برگزار کرده‌ بودند؛ در این مراسم نمایش، سرود و دکلمه خوانی انجام شد.

امام جمعه شهرستان قرچک اظهار کرد: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی مکتبی ابدی با آرمان‌هایی‌ ارزشمند است، تفکر وی هر روز در قلب و ذهن نوجوانان و جوانان زاده می‌شود و این برای دشمن هراس‌انگیز است.

اسماعیلی گفت: توصیه شهید سلیمانی به جوانان همواره حول سه محور بود؛ اول اینکه سحرها را دریابند و به نماز شب تمسک جویند، دوم از دروغ بپرهیزند که زیربنای تمام بدی‌ها و زشتی‌ها است و سوم اینکه در مقابل بزرگ‌ترها خصوصا پدر و مادر خضوع داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک مغز متفکر نظامی و فرماندهی عالی بود از توان مدیریتی والایی برخوردار بود، از وی می‌توان به عنوان یک دیپلمات برجسته و چهره بین‌المللی شاخص نام برد؛ همچنین او یک تحلیلگر روانشناسی بود که در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، جهادی و خدمات‌رسانی به مردم و کشورش الگو بود.

وی در خصوص فعالیت شهید در زمینه‌های فرهنگی، به برگزاری مراسم مذهبی، تحت پوشش‌ قراردادن نیازمندان، سرکشی از خانواده شهدا، راه‌اندازی خیریه های متعدد، اشاره کرد و افزود: وی در خدمت رسانی به مردم در مواقع بحرانی نیز شجاعانه ‌و مسئولانه در تمام نقاط کشور حضور فعال داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار