بیانیه رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت 9دی

سمنان (پانا) - حماسه نهم دی ماه، یکی از ارزنده ترین رویداد های تاریخ انقلاب اسلامی است که بایستی برای همیشه در مصحف خاطرات انقلاب باقی بماند تا درس بصیرت و دشمن شناسی و ولایتمداری برای نسل های آتی باشد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت 9دی

اسحاق اکبری رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد." ( مقام معظم رهبری )

9 دی، روزی بود که ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید. عاشورایی که در ایران بود ولی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند. روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان، و مرهم و التیامی بر اشکهای مادران و پدران شهدا، مطهری ها، بهشتی ها، باکری ها، همت ها و ... بود.

این حماسه تاریخی، نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان خارجی و دست نشانده های داخلی بود که توانست نسل جدید را با مفاهیم چون انقلابی گری، ولایت فقیه و بصیرت بیش از پیش آشنا سازد.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و روزی که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

سازمان دانش آموزی استان سمنان به نمایندگی از جامع مربیان و پیشتازان استان سمنان، ضمن محکوم کردن تمامی جریان های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تاریخی نهم دی، روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملّت بزرگ و همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی تبریک عرض کرده و اعلام می دارد که امت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی مانند همیشه، هرگونه فتنه داخلی و خارجی را شناسایی کرده و نسبت به آن برخوردی قاطع و انقلابی خواهد داشت.

ما نسل شهید بهنام محمدی ها و شهید حسین فهمیده ها هستیم؛ همان نسلی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب این کشور را به اوج رسانده و تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم کرد.

اکنون که در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اسوه بصیرت انقلابی و ولایتمداری نیز هستیم، برخود فرض می دانیم نام و راه و مرام این شهید والامقام را به عنوان صراط المستقیم زندگی انقلابی، نصب العین قرار داده و برای تحقق آرمان هایی که خون این شهید به پای آن ریخته شده است از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار