مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ساوه خبر داد:

راه اندازی 150 ایستگاه آب تصفیه شده در شهرستان ساوه

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه گفت: 150 ایستگاه آب تصفیه شده در شهرستان ساوه راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شهباز افزود: خطوط انتقال آب شیرین شهر ساوه به 50 کیلومتر افزایش یافت و در حال حاضر شهروندان می توانند آب تصفیه شده را با استفاده از کارت های الکترونیکی برداشت نمایند.

وی ابراز داشت: پروژه دو شبکه ای شدن آب شهر ساوه در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و ارائه خدمات بهتر به شهروندان از سال 86 آغاز و با 15 کیلومتر شبکه توزیع و 30 ایستگاه برداشت آب به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول اضافه کرد: به دلیل استقبال چشمگیر شهروندان، شرکت آب و فاضلاب ساوه طی این زمان به توسعه شبکه دوم آبرسانی این شهر همت گمارده است تا تمامی مشترکین بتوانند از آب مطلوب و با کیفیت دستگاه های آب شیرین کن بهره مند شوند.

شهباز با شاره به واگذاری تعدادی انشعاب آب شیرین به ادارات دولتی، مدارس، مساجد و تکایایی که در مسیر شبکه توزیع آب تصفیه بوده اند تصریح کرد: به منظور دسترسی آسان شهروندان به آب شیرین در حال حاضر تعداد 10 فقره انشعاب آبه فروشگاه های سطح شهر واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه خاطر نشان ساخت: با توجه به پدیده خشکسالی، گرمای شدید و تشدید معضل کم آبی طی سال جاری در شهر ساوه و در پی آن افزایش استفاده شهروندان از دستگاههای آب شیرین در مواقع افت شدید فشار آب، ضروری است شهروندان نسبت به نگهداری و استفاده درست از دستگاه های برداشت آب و همچنین مصرف بهینه آب نهایت دقت و توجه لازم را داشته باشند و در صورت مواجه شدن با خرابی دستگاه ها و مشکلات احتمالی، موارد را به شماره تلفن 2219298 اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار