توانمندسازی مدرسین آموزش خانواده با محوریت ترویج فرهنگ اقامه نماز

تهران (پانا) - دوره آموزشی مدرسین آموزش خانواده در زمینه تدوین و اجرای اقدامات و فعالیت‌ها جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز با همکاری ستاد اقامه نماز استان تهران و اداره انجمن اولیا و مربیان در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی مدرسین آموزش خانواده با محوریت ترویج فرهنگ اقامه نماز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حجت الاسلام محمد جواد محمودی مدرس برجسته مرکز تخصصی نماز استان قم در این جلسه با اشاره به اهمیت توانمندسازی مدرسین آموزش خانواده، تصریح کرد: نقش بی‌بدیل والدین در تربیت دینی و سالم سازی روابط اجتماعی فرزندان لازمه برگزاری جلسات آموزش خانواده با محوریت تقویت باورهای دینی، در سطح مدارس است.

وی افزود: با نگاه به ساختار در هم شکسته خانواده در جهان غرب می‌توان دریافت که بعد از خداوند سبحان، بالاترین مقام مرجع در تربیت فرزندان، خانواده است که ناآگاهی ایشان از روش‌های تربیت به سبک و سیره معصومین (ع) منجر به ناسازگاری‌های دانش‌آموزان در محیط مدرسه و در سطح اجتماع خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی گفت: با فعال شدن حوزه مدرسین آموزش خانواده در بخش‌های آموزشی و مشاوره‌ای، می‌توان گامی موثر در جهت جلب اعتماد خانواده‌ها، تغییر در حوزه اندیشه، رسیدن به رفتار مطلوب، تقویت باورهای دینی والدین و به ویژه ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان برداشت.

این دوره آموزشی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نمایندگانی از مناطق شهرستان‌های استان تهران به صورت حضوری، و از طریق پخش زنده در بستر شبکه شاد با مخاطب مدرسین آموزش خانواده به صورت غیر حضوری برگزار شد که آزمون ضمن خدمت آن از منبع کتاب چلچراغ نماز و خانواده به تالیف حجت الاسلام سید جواد بهشتی در سامانه جامع مدیریت آموزش فرهنگیان(ltms) مورخ 20/10/1400 در بازه زمانی 10صبح الی14 ظهر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار