کچوئیان خبر داد

لزوم حفظ کیفیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی و تقویت زیرساخت‌ برای ارائه خدمت به دانشجو معلمان

تهران (پانا) - معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت حفظ کیفیت در همه عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی همچنین تقویت زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات گسترده به دانشجو معلمان، رسالت خطیر این دانشگاه به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حفظ کیفیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی و تقویت زیرساخت‌ برای ارائه خدمت به دانشجو معلمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان در نشست با کارکنان روابط عمومی این دانشگاه در محل دفتر معاونت از تلاش فعالان بخش های مختلف دانشگاه در راستای برگزاری آزمون های جامع مهارت آموزان ماده ۲۸ و مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش سخن گفت و افزود: حفظ کیفیت در همه عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و همچنین تقویت زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات گسترده به دانشجو معلمان، رسالت خطیر این دانشگاه به شمار می رود.

کچوئیان، همدلی، همراهی و همگرایی بدنه دانشگاه فرهنگیان برای اجرای امور و ترویج صحیح فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را ستودنی خواند و افزود: نقش روابط عمومی دانشگاه در این خصوص با توجه به اهمیت مخاطب شناسی و همچنین شناسایی و طبقه بندی مخاطبان و برنامه ریزی لازم به منظور هم افزایی در میان اعضای سازمان، بسیار مهم و کلیدی است.

این مقام مسئول، از روابط عمومی به عنوان بازوان پرتوان بخش های مختلف دانشگاه یاد و با تاکید بر ضرورت امر اطلاع رسانی درست و دقیق به خصوص در شرایط کنونی، تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم با برنامه ریزی و تلاش همکاران ساعی در روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان این موضوع تحقق یافته و فعالان عرصه روابط عمومی با دقت نظر کافی و تخصص و سرعت عمل بالا توانسته اند، با ارایه اطلاعات و مستندات به هنگام به جامعه و مخاطبان خود در شکل گیری و جهت دهی به افکار عمومی بیش از پیش اثر گذار باشند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، از نقش بسیار موثر روابط عمومی دانشگاه در راستای بهبود وضع سازمان و ایجاد تعامل میان مجموعه های درون و برون سازمانی سخن گفت و اظهار داشت: این فعالیت در تحریر و انعکاس به موقع اخبار و اطلاعیه های مرتبط با مهارت آموزان و مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در راستای برگزاری ۴ آزمون جامع در سال جاری برای جامعه بیش از یک صد هزار نفر شرکت کننده در عملکرد کارکنان روابط عمومی کاملا مشهود و نمایان است.

وی تلاش برای رسیدن به تفاهم با مخاطب، اطلاع یابی در کنار اطلاع رسانی، مخاطب گرایی، عمل به اصول اخلاقی، تأثیرپذیری از افکار عمومی در کنار تأثیرگذاری بر آن و وجود موازنه میان منبع و مخاطب در فرآیند ارتباط و مشارکت گرایی را از جمله اهم ویژگی های روابط عمومی پیشرو و موفق دانست.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با اشاره به نقش نظارتی خود خطاب به کارکنان روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: فعالیت شما در خصوص تبیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد کارکنان روابط عمومی در ستاد و صف از جمله اقدامات مهم و اثرگذاری است که با بهبود مستمر عملکرد روابط عمومی، موجب افزایش نیروی بزرگ هم افزایی خواهد شد، به طور حتم این نیرو می تواند پشتیبان برنامه رشد، توسعه و تعالی سازمان شود.

گفتنی است در پایان این نشست از خدمات ارزنده کارکنان روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار