مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

باسواد شدن باعث تحول در زندگی فردی و اجتماعی می‌شود

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، با اشاره به رسالت عام در قبال بی‌سوادی، همه جامعه را در قبال رفع بی‌سوادی مسئول دانست، چرا که باسواد شدن باعث تحول در زندگی فردی و اجتماعی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
باسواد شدن باعث تحول در زندگی فردی و اجتماعی می‌شود

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در جلسه تقدیر از سوادآموزان که به مناسبت هفته سوادآموزی برگزار شد، بیان کرد: بالای ۷۰ درصد جرم‌ها توسط افرادی اتفاق می‌افتاد که سواد آنچنانی ندارند. هر چقدر سطح تحصیلات افراد در جامعه بالاتر برود، کیفیت زندگی بهتر می‌شود و درصد آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

ایمانی افزود: بعد از انقلاب حضرت امام(ره) دستور ویژه تشکیل، نهضت سوادآموزی،کمیته امداد، تشکیل بسیج بیست میلیونی و چند دستگاه دیگر را صادر کرد و با این فرمانی که امام(ره) صادر کردند این مجموعه ها کم‌کم مشغول به کار شدند و اکنون نگاه ویژه امام(ره) به نضهت سوادآموزی نتیجه بخش بوده است.

وی ادامه داد: هر چقدر می توانید به دنبال علم بروید، علم بهتر از ثروت است، زیرا ثروت تا یک حدی نیاز است و از یک حدی به بعد پول کارایی ندارد، حضرت امیر المومنین(ع)درباره علم می فرمایند «همه‌ ظرف‌ها با ریختن چیزی پر می‌شود و تنها ظرفی که هر چیزی می ریزی جا باز می کند ظرف علم است.»

این مقام مسئول در آخر از همکاران، مدیران محترم، سوادآموزان و سواددهندگان تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار