سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

روابط عمومی باید زمینه «تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش» را فراهم کند

تهران (پانا) - سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی باید زمینه تحقق مأموریت‌ها و اهداف متعالی آموزش و پرورش را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی باید زمینه «تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش» را فراهم کند

مصطفی بابایی سارویی، اظهار کرد: باید با همدلی و هم فکری بتوانیم در مسیر رسیدن به اهداف تحولی دولت سیزدهم، پیش برویم.

بابایی سارویی با اشاره به این که بی شک کارشناسان روابط عمومی باید متخصص علمی و تجربی در حوزه روابط عمومی باشند، تصریح کرد: امروز همه می دانیم که روابط عمومی ها و مراکز اطلاع رسانی، زبان گویای سازمان ها هستند و این روابط عمومی ها هستند که اعتبار سازمان ها و برند ها را در میان سازمان های رقیب، جامعه و افکار عمومی مشخص می کنند.

سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی افزود: در همین راستا، تلاش خواهیم کرد تا تصویر الگویی و مناسبی از سازمان خود ارائه دهیم تا این تصویر در اذهان عمومی به تحقق مأموریت ها و اهداف سازمان کمک کند.

وی ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر آموزش و پرورش و تلاش همه رؤسای سابق این مرکز به ویژه دکتر حمیدی رئیس پیشین مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت و تلاش همکاران و با توجه به ظرفیت عظیمی که در وجود دارد، در راستای تحقق سندتحول بنیادین ابلاغی رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) و در جهت تحول آموزش و پرورش، سیاست های دولت سیزدهم گام های موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار