برگزاری هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرکرد

شهرکرد (پانا) - برنامه‌های هفتمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهایع اجتماعی در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرکرد

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث پیشگیری از اعتیاد و فرهنگسازی در خصوص عدم مصرف مواد مخدر دربین کودکان و نوجوانان گفت: برنامه‌های هفتمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس امسال از طریق فضای مجازی و در برخی مدارس به صورت حضوری برگزار شد.

رهدار براتی افزود: این برنامه‌ها در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و افزایش آگاهی دانش آموزان و خانواده های آنها نسبت به اعتیاد و مبارزه با آن در آموزش و پرورش از تاریخ 22 تا 28 آبان ماه برای تمام دانش‌آموزان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این هفته جلسه هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر در هرشهرستان و منطقه ویژه کارکنان اداره آموزش و پرورش ،کارگاه توانمندسازی نوجوانان در برابر اعتیاد وآسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان ،آموزش مهارتهای زندگی و پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان ،آموزش مهارتهای خود مراقبتی در برابر اعتیاد و آسیب های اجتماعی وِیژه دانش اموزان، مشاوره گروهی پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش اموزان و وبینار پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ویژه والدین در این هفته برگزار شد.

به گفته وی، این برنامه ها علاوه بر جنبه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و اعتیاد، هنر و مهارت «نه گفتن» را نیز به دانش آموزان آموزش داده شد.

وی از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در این هفته با موضوع پیشگیری از اعتیاد برای دانش اموزان نیز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار