توسط معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ انجام شد؛

نواختن زنگ مبارزه با اعتیاد در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۴ این حرکت نمادین زنگ مبارزه با اعتیاد را گامی مهم برای آگاهی‌بخشی تمامی همکاران و دانش‌آموزان منطقه در جهت مبارزه با انواع آسیب‌های اجتماعی برای جوانان دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ مبارزه با اعتیاد در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی

در ششمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس، برنامه های ویژه برای گروه هدف دانش آموزان با حضور علی گلشن؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴، فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری، فرزانه سرابی؛ کارشناس پیشگیری از آسیب ها، زهرا اصغرپور؛ کارشناس مشاوره منطقه و جمعی از همکاران مدرسه و تعدادی از دانش آموزان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
علی گلشن با اشاره به اینکه در کنار آموزش باید پرورش و خصوصاً آگاهی بخشی و توانمندسازی دانش آموزان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در راس قرار گیرد، اظهار کرد: یک راهکار مناسب برای پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی ایجاد انگیزه و هدف در نوجوانان و آگاهی بخشی و توانمندسازی دانش آموزان در مواجهه با عوامل آسیب زا است.

گلشن در ادامه این حرکت نمادین را گامی مهم برای آگاهی بخشی تمامی همکاران و دانش آموزان منطقه در جهت مبارز با انواع آسیب های اجتماعی برای جوانان دانست.
در ادامه علی یارمحمدی سخنانی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و عوامل گرایش به اعتیاد و چگونگی دوری از این عامل خطر ساز برای دانش آموزان پرداختند. وی همچنین توجه به ورزش و نشاط جسمانی را نیز برای سلامت دانش آموزان و آحاد جامعه مهم ارزیابی کرد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار دانش آموزان در زمینه پیشگیری از اعتیاد تشکیل شده بود و در پایان نیز زنگ مبارزه با اعتیاد به صورت نمادین به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ در دبیرستان پارس نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار