رئیس شورای شهر تهران خبر داد؛

دیدار اعضای شورای شهر تهران و قالیباف با موضوع بودجه 1401

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران از دیدار با رئیس مجلس درخصوص لایحه بودجه 1401 و بررسی سهم شهرداری‌ها در این لایحه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای شورای شهر تهران و قالیباف با موضوع بودجه 1401

مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص بودجه سال آینده کشور و رایزنی با مجلس برای اصلاح آن گفت: آنچه که اصرار داریم و آنچه که قول داده بودند و آنچه که اصلاح کرده بودند با آنچه که به مجلس رفت متفاوت است. موارد زیادی را در بودجه که در جلسه گذشته نیز مطرح شد به نظر می‌رسد که نادیده گرفتند و فکر نمی‌کنند از کجا و چگونه بحث آلودگی هوا، حمل ونقل و ترافیک می‌خواهد حل شود. این موارد که خود به خود حل نمی‌شود. باید کاری کرد و کار علمی این است که وسائل حمل ونقل را آماده کنیم.

وی با اشاره به کمبودهای ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: برای رفت و آمد یا نیاز به اتوبوس است یا واگن مترو، یا تاکسی و سواری. فعلا همه چیز قطع است و از سواری استفاده می‌کنند. تا وقتی هم که از خودروی سواری استفاده می‌کنند این آلودگی هوا را داریم و خواهیم داشت.

چمران درخصوص رایزنی‌هایی که با مجلس برای اصلاح لایحه بودجه 1401 انجام شده است هم گفت: قرار است با فراکسیون شهری جلسه بگذاریم که در اوایل هفته آینده است. با رئیس مجلس در همین هفته جلسه داریم. با کمیسیون شوراها تماس گرفتم که در جلسه حضور داشته باشم. کمیسیون اقتصاد نیز همینطور. البته موارد را کتبی و دقیق جدا و ارسال کردیم. شب گذشته نیز با آقای مخبر جلسه داشتیم و بحث بودجه مطرح شد. ایشان نیز گفتند قرار نبود اینگونه شود و تعجب کرد اما فعلا اینگونه شده است.

رئیس شورای شهر تهران درخصوص بودجه 1401 شهرداری تهران نیز گفت: چند بار یادآوری کردیم که در حال تهیه هستند و تا زمان مقرر به شورا ارائه می‌شود و ما هم یک ماه برای بررسی فرصت داریم و تلاش می‌شود تا 15 بهمن ماه بررسی بودجه سال آینده به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار