توزیع 50‌ هزار نسخه کتب مسابقات قرآن، عترت و نماز و امام‌شناسی در مدارس شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - تعداد 50 هزار نسخه کتب مسابقات قرآن، عترت و نماز ، امام شناسی، حفظ 30 جز موضوعی و کتب ویژه دارالقر‌آن‌هادر هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز و آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس شهرستان‌های استان تهران توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 50‌ هزار نسخه کتب مسابقات قرآن، عترت و نماز و امام‌شناسی در مدارس شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تعداد 50 هزار نسخه کتب مسابقات قرآن، عترت و نماز، امام شناسی، حفظ 30جزء موضوعی و کتب ویژه دارالقرآن‌ها در هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز و آغاز چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته در مناطق و آمار ارسالی مناطق به استان تهیه و در مدارس شهرستان‌های استان تهران توزیع شد.

محمدرضا بهمنش رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اعلام این خبرگفت: این تعداد کتب شامل کتب رشته‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز، حفظ موضوعی، حفظ 30جزء، کتب حق تلاوت‌ها ویژه تدریس در دارالقرآن‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم و اهل بیت (ع) بیان کرد: مربیان با فراهم ساختن امکانات و فرصت‌ها برای ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به مطالعه کتب و مشارکت بیشتر درمسابقات و محافل قرآنی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار