ضرورت شناسایی طرح نماددر گام‌های اولیه

شهرری (پانا) - مسئول امور اداری کارگروه پیگشیری از ‌آسیب‌های اجتماعی استان در کمیته علمی اجرائی نماد از چالش‌های برون سازمانی و درون سازمانی گفت و بر ضرورت شناسایی طرح نماد تاکیدکرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت شناسایی طرح نماددر گام‌های اولیه

شهرام خرازی‌ها، مسئول امور اداری کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان تهران در جلسه طرح علمی نماد اظهار کرد: در شیوه‌نامه‌های نماد، فعالیت‌های کارگروه‌ها مشخص شده ‌است و چالش‌هایی که برای سازمان‌ها ایجاد می‌شود باید به دبیرخانه اعلام شود.

وی بیان کرد: طی جلساتی که در رابطه با چالش‌های برون سازمانی و درون سازمانی برگزار شده‌ است، به این نتیجه رسیدیم که سازمان‌ها یکدیگر را در بسیاری از موارد نمی‌شناسند، یعنی هر سازمانی ممکن است یک اطلس ویژه‌ داشته باشد، یک نرم‌افزار ویژه و یا امکانات ویژه‌ای که ما از آنها بی‌خبر بوده‌ایم؛ همچنین ممکن است ما نرم افزار‌ها و شبکه‌هایی طراحی کرده‌ باشیم که نهادهای دیگر از آن مطلع نباشند.

خرازی‌ها در رابطه با هدف گام‌های اولیه جلسات اجرائی علمی طرح نماد، افزود: در گام‌‌های اولیه باید یکدیگر را بشناسیم؛ همچنین خود را به سازمان‌های دیگر نیز معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چالش‌هایی که مانع کار سازمان‌ها شده و باعث ایجاد مشکل برای آنها شده‌ است، باید به اطلاع رسانده ‌شود تا موانع رفع شود.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار