رونمایی از کتاب «جاذبه‌های قرآن در سده‌های نخستین»در پیشوا

پیشوا (پانا) - همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهرستان پیشوا شاهد رونمایی از کتاب «جاذبه‌های قرآن در سده‌های نخستین» بودند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب «جاذبه‌های قرآن در سده‌های نخستین»در پیشوا

آیین رونمایی از کتاب «جاذبه‌های قرآن در سده‌های نخستین» اثر زهرا ابراهیمی محمدیه از فرهنگیان شهرستان پیشوا با حضور حسین نوش‌آبادی، نماینده مردم پیشوا در مجلس شورای اسلامی، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، مهدی ارگی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، علی محمد نائینیان رئیس اداره تکنولوژی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری،حسین حیدری نایب رئیس شورای شهر، مصطفی دین‌پرور مسئول رسیدگی به امور مساجد و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

سعید تاجیک در این مراسم ضمن تبریک هفته قرآن، عترت و نماز گفت: پژوهش و تحقیق یکی از نیازهای اصلی جامعه و آموزش و پرورش است و اگر این پژوهش در زمینه‌های قرآنی صورت پذیرد ارزش دو چندان پیدا می کند.

وی افزود: برگزاری مسابقات نهج‌البلاغه، تفسیر و صحیفه سجادیه در بین دانش‌آموزان از جمله فرصت‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند با مفهوم تحقیق و پژوهش بیشتر آشنا شوند و به یافته‌های جدیدی دست پیدا کنند زیرا معارف اسلام بسیار غنی است و با بررسی‌های بیشتر شاهد کشف ابعاد تازه‌ای از این معارف هستیم.

کتاب جاذبه‌های قرآن در سده‌های نخستین با تکیه بر «قتلی‌القرآن ثعلبی» حاصل 4 سال پژوهش زهرا ابراهیمی محمدیه از نویسندگان و پژوهشگران فرهنگی شهرستان پیشوا است.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار