در نشست علنی فصل پاییز مجلس دانش‌آموزی بافق مطرح شد؛

طرح ارتقای سطح آموزش دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری اجرا می شود

بافق (پانا) - معاون آموزشی آموزش و پرورش بافق از اجرای باکیفیت طرح ارتقای سطح آموزش دانش آموزان پایه دوازدهم در سال تحصیلی 1401-1400 به صورت حضوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح ارتقای سطح آموزش دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری اجرا می شود

کاظم یاوری در نشست علنی فصل پاییز 1400 مجلس دانش آموزی شهرستان بافق گفت: افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم که مجلس دانش آموزی در کنار معاونت آموزشی پلی بین دانش آموزان و مدیران تصمیم‌گیر دستگاه آموزش و پرورش می باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ارتقای سطح آموزش دانش آموزان پایه دوازدهم در دستور کار می باشد که با توجه به بازگشایی مدارس، این طرح نیز بصورت حضوری اجرایی خواهد شد.

یاوری اذعان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره ای در ذیل طرح نامبرده برنامه ریزی شده است و بر این اساس ابتدا خدمات آموزشی رشته علوم انسانی و سپس رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک مطابق برنامه‌های مطالعاتی و فرایندهای مدیریت زمان اجرایی خواهد شد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش بافق اظهار کرد: تشکیل همایش های درسی با تکیه بر دروس پایه پس از امتحانات نوبت اول برنامه ریزی شده است و در همین راستا با اطمینان می گویم صحیح ترین رقابت، رقابت هر فرد با خود اوست و همت خود دانش آموزان را در بحث مشارکت می طلبد.

یاوری در پایان بیان داشت: مقایسه نتایج کنکور در چهار سال گذشته بهبود وضعیت پذیرفته شده و رتبه های زیر ۱۰۰۰ را نوید می دهد فلذا امیدواریم کنکور سال ۱۴۰۱ یکی از پر افتخار ترین دوره های کنکور در شهرستان باشد همانطور که در المپیادهای علمی این پتانسیل به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار