ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی هنری بزرگداشت سردار سلیمانی، بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فضای مجازی برای دست‌یابی به برنامه‌های منظم و یکپارچه در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهید سلیمانی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی هنری بزرگداشت سردار شهید سلیمانی، جابر کریمی سرپرست فرمانداری، ضمن تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌ها، در خصوص هماهنگی فضاسازی شهری و عدم موازی‌کاری ادارات، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و پویش‌های مردمی با موضوع زندگی‌نامه و مکتب سردار شهید سلیمانی، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بصیرت، خواستار برگزار شدن این مراسم بصورت باشکوه و متنوع شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی از مهم‌ترین ارکان هستند و باید تلاش شود تا برنامه‌های منسجم و باکیفیتی در راستای گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، استکبارستیزی، تبیین سیره مکتب شهید سلیمانی برگزار شود.

در ادامه امیراسماعیل پورروشن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، به تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در ایام شهادت شهید سلیمانی پرداخت.

وی از جمله برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره را برگزاری عصر شعر و خاطره‌گویی، کارگاه نقاشی سردار دلها، اجرای نمایش صحنه‌ای، کارگاه خوشنویسی و همچنین فراخوان تولید و نشر محتوا با عنوان من و سردار دلها برشمرد.

همچنین طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در مورد برنامه‌های این نهاد در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: 8 پروژه بازگشایی مدارس، پروژه افتتاح زمین چمن شهید ثمری و رنگ‌آمیزی محوطه آن، تشکیل گروه سرود، برپایی نمایشگاه آثار دانش‌آموزی و تولید محتوا با موضوع سردار سلیمانی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، توزیع لوازم بهداشتی به مدارس، برپایی غرفه بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد و توزیع پک بهداشتی با لیبل سردار سلیمانی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش ملارد در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار