معاون پرورشی و تربیت بدنی ملارد عنوان کرد:

دیدار دانش‌آموزان با خانواده‌های شهدا، باعث آشنایی با سیره عملی شهیدان می‌شود

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ضمن دیدار با مادر شهید شهسوار بابک به همراه دانش‌آموزان مدارس جان محمدی و ولی محمدی بر تأثیر مثبت آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و نحوه زندگی شهدا تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانش‌آموزان با خانواده‌های شهدا، باعث آشنایی با سیره عملی شهیدان می‌شود

معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد به همراه مسئولین و دانش‌آموزان مدارس ولی‌محمدی و جان‌محمدی با مادر بزرگوار شهید شهسوار بابک دیدار کرده و با اهدای گل از مادر شهید تقدیر کردند.

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ضمن تکریم مقام مادر شهید عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان به همراه مسئولین مدرسه در منزل شهدا اطراف مدرسه علاوه بر آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا منجر به زنده نگه‌داشتن یاد شهدا می‌شود.

وی در ادامه از مادر شهید گرانقدر به خاطر تربیت جوانی مومن و صالح تقدیر کرده و به دانش‌آموزان گفت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

در این دیدار که در قالب طرح لاله‌های روشن و به همت معاونین پرورشی دبستان‌های ولی‌محمدی و جان‌محمدی صورت گرفت، عنوان شد که یادواره‌ای با نام شهید در مدرسه برگزار شده و نحوه زندگی شهید شهسوار بابک به عنوان شهید شاخص بیشتر به دانش‌آموزان معرفی شود.

شهید شهسوار بابک در تاریخ ششم فروردین ۱۳۴۲ در روستای گمرگان در خانواده‌ای متدین و مذهبی بدنیا آمد و از بچه‌های سرزنده و شلوغ روستا بود، دوره آموزشی دوران سربازی را در پادگان ۰۵ کرمان گذراند و بعد از آن برای ادامه خدمت به شمیرانات اعزام شد ولی به دلیل علاقه به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بصورت داوطب عازم جبهه شد و در تاریخ ۱۳۶۲/۶/۲۹ در منطقه عملیاتی سومار، در پاتک دشمن بر اثر اصابت ترکش به ندای حق لبیک گفت و به آرزوی دیرینه‌اش و کسب شایستگی مقام شهادت نائل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار