امنیت جامعه در گرو خون شهیدان است

بجنورد (پانا) - یادواره شهدای فرهنگی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی و ریاست شورای اسلامی شهرستان بجنورد و مدیر و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در کانون شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
امنیت جامعه در گرو خون شهیدان است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ،مهدی مودی مدیرکل اموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه بیش از ۲۳۰ هزار فرزند شهید و بیش از ۱۸۰۰ رزمنده دفاع مقدس و حدود ۱۵۰ هزار آزاده سرافراز و بیش از ۴۰۰ هزار جانباز در آموزش و پرورش فعالیت می کنند بیان کرد: کار در این دستگاه بسیار باارزش است و مسئولیت ما برنامه ریزی در این مسیر است. ما مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.
مهدی مودی گفت: اگر اکنون در کشور ما امنیت برقرار است به دلیل وجود اینها و رشادتها و خون این شهدای گرانقدر است.
وی اظهار کرد: اگر کشور ما در دنیا حرفی برای گفتن دارد به دلیل ایثارگری های شهدا و آزادگان و مردمی بودنش است.
وی با بیان اینکه نقشه های دشمنان به دلیل بودن مردم در صحنه با شکست مواجه شد گفت: ما انقلابی بودن و بسیجی بودن را از شهدای عزیز یاد گرفتیم. ٢٠ هزار فرهنگی و ۱۸۶۴۱۵ دانش آموز در استان خراسان شمالی داریم که باید اثرگزار باشند. دستگاه فرهنگی وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ جهاد را دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد: معلم تولیدگر است و کار معلم غنی سازی افکار و پرورش نیروی بسیجی در کلاس درس است. هر دانش آموز شهید پژوهی را در برنامه خود قرار دهد و ضمن شناخت روش منش و افکار شهید ادامه دهنده راه او باشد.

خبرنگار: مریم رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار