ماجرای عصبانیت عنایتی سر پرسپولیسی‌ها چه بود؟

تهران (پانا) - یکی از درگیری‌های پنهان مانده از دوربین‌های تلویزیونی، درگیری لفظی سرمربی تیم هوادار با نیمکت پرسپولیس بود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای عصبانیت عنایتی سر پرسپولیسی‌ها چه بود؟

به گزارش خبرورزشی، رضا عنایتی پس از پایان دیدار دو تیم و تساوی ۲ بر ۲ هوادار و پرسپولیس در نشست خبری گفت: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در ۳-۲ صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام بگذارید. چون آقای گل‌محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و اندازه خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و ۴-۵ گل بخوریم و برویم. خیلی خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند."

تازه خیلی ها پس از این مصاحبه پیگیر شدند که بدانند ماجرا چیست؟ چرا مهاجم سابق استقلال و آقای گل فوتبال ایران این چنین برآشفته شده است؟

داستان به وقت کشی های تیم هوادار برمی گشت. دروازه بان این تیم "مهرداد بشاگردی" درحالی که تیمش ۲ بر یک از پرسپولیس جلو افتاده بود، خودش را زمین می‌انداخت و وقتکشی می کرد.

چند مرتبه دیگر نیز سایر بازیکنان تیم هوادار وقت کشی کردند که ناگهان محمد عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس با کنایه به نیمکت تیم هوادار و خطاب به داور فریاد کشید: آقای داور اینها از بحرین بدترند!

همین جمله واکنش رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار را به دنبال داشت تا خطاب به عسگری آنالیزور پرسپولیس بگوید: بزرگ تر از تو روی نیمکت پرسپولیس هستند، پس ساکت شو!"

شنیدیم حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی نیز به بالاخواهی همکار خودش درآمده و درگیری به دو نیمکت هم کشیده شد که خیلی زود قائله خاتمه پیدا کرد.

ناراحتی و عصبانیت رضا عنایتی در نشست خبری پس از پایان بازی نیز به همین دلیل بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار