پرداخت «وام» به زنان سرپرست خانوار با آسان‌ترین شرایط ضمانت

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه وام در این صندوق با آسان‌ترین شرایط ضمانت پرداخت می‌شود، گفت که زنان سرپرست خانوار که در تامین ضمانت تسهیلات دچار مشکل باشند، می‌توانند از خدمات صندوق ضمانت برای دریافت تسهیلات در این صندوق یا سایر بانک‌ها استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت «وام» به زنان سرپرست خانوار با آسان‌ترین شرایط ضمانت

به گزارش کمیته امداد، علی عاشوری در دیدار با آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اشاره به تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال ۹۵ افزود: در حال حاضر این صندوق در همه مراکز استان‌ها دارای یک شعبه است و در ادارات این نهاد نیز باجه فعال دارد تا مددجویان بتوانند با سهولت، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با عمل به فرهنگ اسلامی و دینی قرض‌الحسنه، از مددجویان و نیازمندان گره‌گشایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان سود و کارمزدی دریافت نمی‌شود و برای مبالغ بالاتر نیز تنها سه درصد کارمزد، یک‌بار در طول دوره بازپرداخت اقساط، دریافت می‌شود.

عاشوری عنوان کرد: در صورتی که فردی بخواهد به نیازمندی در حوزه مسکن، درمان و جهیزیه کمک کند، این صندوق به فرد نیکوکار وام را بدون سپرده‌گذاری پرداخت می‌کند تا تسهیلات در اختیار شخص نیازمند قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اعلام کرد: از زمان تاسیس صندوق تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.

عاشوری تاکید کرد: سال گذشته ۳۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۳۴ هزار نفر در کشور پرداخت شد، همچنین ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا ارائه شده است.

وی با بیان اینکه وام در این صندوق با آسان‌ترین شرایط ضمانت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار که در تامین ضمانت تسهیلات دچار مشکل باشند، می‌توانند از خدمات صندوق ضمانت برای دریافت تسهیلات در این صندوق یا سایر بانک‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها هستند، گفت: باید تلاش کنیم هرچه بیشتر به این اقشار نیازمند خدمت کنیم و از این رو انتظار داریم همه دستگاه‌ها و نهادها از ظرفیت‌ خود برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار