مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

جامعه بزرگ فرهنگیان همواره در راستای کمک به نیازمندان پیش قدم است

تهران (پانا) -– در دیدار رئیس کمیته امداد منطقه 8 شهر تهران با مدیر آموزش و پرورش منطقه ، مینو زمان ضمن بیان این که جامعه بزرگ فرهنگیان همواره در راستای کمک به نیازمندان پیش قدم است؛ این امر را جزئی از آموزه‌های رسالت دینی دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جامعه بزرگ فرهنگیان همواره در راستای کمک به نیازمندان پیش قدم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، روز سه شنبه مورخ 16 آذر 1400 محمدجواد بیگی؛ رئیس کمیته امداد منطقه 8 شهر تهران با مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه دیدار کرد.

این دیدار در راستای استفاده از ظرفیت های موجود برای کمک به دانش آموزان کم برخوردار انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش با تأکید بر اقدامات تأثیر گذار این نهاد، مراتب همکاری خود را در زمینه های مختلف و از جمله موارد مطرح شده در این نشست اعلام و بیان کرد: امید است همکاری بین آموزش و پرورش و کمیته امداد مانند سال‌های گذشته با مدیریت جدید ادامه یافته و بیشتر شود.

مینو زمان اذعان کرد: جامعه بزرگ فرهنگیان همواره در راستای کمک به نیازمندان پیش قدم است و این امر را بر اساس آموزه های دینی رسالت خود می داند.

در ادامه بیگی رئیس کمیته امداد منطقه 8 شهر تهران در خصوص ارتباط موثر بین کمیته امداد و مدارس اظهار کرد: کمک به دانش آموزان نیازمند، کمک به ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت و حمایت مالی از ایتام تحت پوشش از جمله موارد همکاری آموزش و پرورش با کمیته امداد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار