داوطلبان فعال و خیرین هلال‌احمر بهاباد تجلیل شدند

بهاباد (پانا) - درآئینی که با حضور رئیس هلال‌احمر بهاباد به مناسبت هفته داوطلب در محل این جمعیت برگزار شد و از خدمات چند داوطلب فعال و خیر جمعیت هلال‌احمر این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان فعال و خیرین هلال‌احمر بهاباد تجلیل شدند

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد در این آئین با تبریک روز جهانی داوطلبین هلال احمر و ضمن قدردانی از خدمات و زحمات این قشر اظهار کرد: داوطلبین در این راه کمک شایانی به هلال احمر کرده‌اند و باید همواره قدردان این زحمات بود.

حسن رضاپور با بیان اینکه هنر داوطلبان هلال احمر پیوند نیاز نیازمندان با توان توانمندان است، افزود: ترویج فرهنگ داوطلبی و نوع‌دوستی از ضرورت‌های جامعه است و همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنیم.

وی هدف اصلی هلال احمر را در حوزه بهداشت، سلامت و حمایت از زندگی انسان ها دانست. همچنین طی یک سال اخیر با شیوع بیماری کووید ۱۹، مشارکت داوطلبان در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادها، تلاش و فعالیت های قابل توجهی بوده است. طرح غربالگری در ورودی شهر، طرح حامیان سلامت، طرح ناظران سلامت، توزیع و بسته بندی غذایی کمک‌های مومنانه، طرح نذر آب و طرح شهید سلیمانی، کاروان سلامت و نیابت، همکاری در طرح مزرعه و کمک به روستائیان، همه جزو طرح‌های ملی بوده که در شهرستان بهاباد انجام شده است.

رضاپور با بیان اینکه بیش از 300 داوطلب و خیر با جمعیت هلال احمر بهاباد همکاری دارند، افزود: فعالیت های اصلی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی تا شرکت در امور خداپسندانه و بشردوستانه، داوطلب محور است و این فعالیت ها به همت داوطلبان عزیز ما در جمعیت هلال احمر، با شور و شدت خاصی انجام می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد در ادامه عنوان کرد: جمعیت هلال احمر تنها ارگانی است که داوطلب محور است و داوطلبان بر کلیه فعالیت‌هایی که در این جمعیت انجام می‌شود نظارت دارند و داوطلبان بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می‌کنند.

وی از داوطلبان هلال احمر به عنوان آبروی جمعیت هلال احمر یاد کرد و افزود: مشارکت داوطلبانه و بشردوستانه این افراد مایه افتخار و مباهات هلال احمر و قابل تقدیر و تحسین است.

رضاپور در پایان از داوطلبان خواست که مروج اشاعه فرهنگ کرامت انسانی و فعالیت‌های بشردوستانه در جامعه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار