جزئیات وقوع انفجار در بادرود نطنز

تهران (پانا) - موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی، شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه، در آسمان منفجر شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات وقوع انفجار در بادرود نطنز

حوالی ساعت 21 امشب صدای انفجار مهیب در آسمان بادرود از توابع شهرستان نطنز و در فاصله نزدیک به ۲۰ کیلومتری مجتمع شهید احمدی روشن شنیده شد.

به گزارش نورنیوز، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه، موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در اسمان منفجر شده است.

توضیحات امیر تقی‌خانی سخنگوی ارتش

جای هیچ گونه نگرانی نیست

فرمانده پدافند هوایی منطقه نطنز هم به رسانه‌ها گفت: ساعتی پیش برای ارزیابی آمادگی میدانی، یکی از سامانه‌های موشکی منطقه آزمایش شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی افزود: برای ارزیابی سامانه‌های مستقر در منطقه، این گونه تمرینات در فضای کاملاً امن و با هماهنگی کامل شبکه یکپارچه پدافندی صورت می‌گیرد.

طبق اعلام منابع مطلع این شلیک با هدف آزمایش واکنش سریع سامانه‌های پدافندی مستقر در منطقه و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تمرینات سامانه‌های پدافندی برای دفاع در برابر تهاجم احتمالی بوده است.

این موشک پدافندی با هدایت سایت پدافند هوایی مستقر در منطقه در آسمان منفجر شده است.

انفجار نطنز هیچ تلفاتی نداشته است

فرماندار نطنز هم گفت: بر اساس جمع‌بندی‌های فعلی این حادثه تلفاتی به اماکن مسکونی و یا ساختمان خاصی وارد نکرده است.

انفجار در آسمان شهرستان نطنز ربطی به تاسیسات هسته‌ای ندارد

منابع مطلع تاکید کردند انفجار در منطقه کویری شهرستان نطنز ارتباطی با تاسیسات هسته‌ای نداشته و هیچ گونه آسیب و یا تلفاتی نیز در بر نداشته است.

فرمانده دیده‌بانی پدافند نطنز هم گفت: شلیک موشک از سامانه پدافند هوایی در حاشیه شهر بادرود موضوع داخلی پدافند با هدف آمادگی بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی برای مردم نیست.

سروان علی موذنی افزود: آسمان ایران اسلامی با هوشیاری نیروهای پدافند هوایی سپاه و ارتش در امنیت کامل به سر می‌برد و هرگونه تهدید از سوی دشمنان با پاسخ قاطع و محکم نیروهای جان بر کف ایران اسلامی همراه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار