جلسه محوری مدیران مدارس ابتدایی قطب صفادشت برگزار شد

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری جلسات محوری مدارس ابتدایی با هدف بررسی طرح‌های آموزشی و مشکلات موجود در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه محوری مدیران مدارس ابتدایی قطب صفادشت برگزار شد

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری جلسه محوری مدیران مدارس ابتدایی در چهار قطب ملارد، مارلیک، سرآسیاب و صفادشت خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد جلسه محوری و تخصصی مدیران مدارس با هدف توجیه و بررسی طرح‌های مختلف آموزشی برگزار کرد.

عبدالمالکی افزود: طرح خوانا و طرح نظارت تحولی از مهم‌ترین مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد، همچنین در مورد چالش‌های موجود و راهکارهای برون‌رفت از این چالش‌ها به منظور بهبود در وضعیت بازگشایی مدارس صحبت شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: این جلسات در قطب صفادشت به میزبانی آموزشگاه مرحوم علیرضا مزرعه، قطب سرآسیاب به میزبانی آموزشگاه ستایش، قطب مارلیک به میزبانی آموزشگاه حضرت زینب(س) و قطب ملارد به میزبانی آموزشگاه‌های حاجیه نوری و مصطفی بیات برگزار شد و طی این جلسات، مدیران مدارس مشکلات و چالش‌های مدارس در تمام ابعاد را مطرح کرده و در مورد آن‌ها راهکارهای لازم ارائه شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار