دیدار اصحاب رسانه قم با خانواده شهید «فخری زاده»

قم (پانا) - جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان قم، امروز به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید «محسن فخری زاده» در منزل پدری این شهید حضور یافتند و از مقام وی تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۵۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اصحاب رسانه قم با خانواده شهید «فخری زاده»

در این دیدار، «مجید و سعید» برادران شهید فخری زاده، با بیان ویژگی هایی از شخصیت گمنام شهید فخری زاده، تواضع، حس مسئولیت پذیری، انس با مطالعه و دعا و مسجد، جهاد علمی و شخصیت مردمی را از صفات آن شهید والامقام برشمردند.
سعید فخری زاده اظهار کرد: شهید فخری زاده انسانی معمولی بود؛ دوران دفاع مقدس، شخصیت وی را غنی سازی کرد و در بزنگاه های زندگی، همواره پیدا کردن راه را بر مبنای رهنمودهای ولایت مورد تاکید قرار می داد.
در دیدار مدیران و اصحاب رسانه با خانواده شهید فخری زاده که به همت خانه مطبوعات قم ترتیب یافته بود، هدیه ای به رسم یادبود و به پاس احترام به مقام شهید، به خانواده وی اهدا شد؛ مدیر خبرگزاری پانا در استان و «احمد لطفی زاده» نماینده سازمان دانش آموزی استان قم نیز در این دیدار حضور داشتند.
شهید فخری زاده تمام دوران تحصیل خود را تا اخذ مدرک دیپلم در قم گذراند. پس از شهادت این دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان با خانواده معظم وی دیدار و با اهداء لوح، از مقام آن شهید عزیز تجلیل کردند.
همچنین مدرسه ای در قم به نام شهید والامقام فخری زاده نامگذاری شد و گروه هایی از دانش آموزان مدارس مختلف، جهت ادای احترام، در منزل پدری شهید فخری زاده حضور یافتند.
ویژه برنامه یادواره شهدا با عنوان لاله های روشن و با محوریت سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده نیز در طول سال گذشته در بستر فضای شاد یا حضوری در اکثر مدارس قم برگزار شده و کانال هایی در ایتا و سروش هم به ارسال مطالب دانش آموزان در خصوص این شهید عزیز اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار