مخبر: هم‌اندیشی دولت و مجلس به رفع مشکلات کمک می‌کند

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه برگزاری جلسات هم‌اندیشی دولت و مجلس در رفع مشکلات کشور موثر است، گفت زمانیکه نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار موثر است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مخبر: هم‌اندیشی دولت و مجلس به رفع مشکلات کمک می‌کند

به گزارش خانه ملت، محمد مخبر درباره تاثیر جلسه امروز هم‌اندیشی مجلس و دولت بر حل مشکلات اساسی، گفت: صرف برگزاری جلسه، یک خاصیت داشته و آثار و تبعات اجرایی آن نیز بحثی دیگر است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جلسات اختلافات رفع می‌شود و هماهنگی‌ها افزایش می‌یابد، افزود: همدلی‌های ایجاد شده در این نشست‌ها در رفع مشکلات کشور موثر است زیرا مجلس و دولت هم فکر و هم جهت می‌شوند.

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه هم‌جهت شدن کمک بسیاری می‌کند و از اتلاف انرژی‌ها که مانع کار است، جلوگیری می‌کند، ادامه داد: هرچه این جلسات بیشتر برگزار شود در رفع مشکلات کشور موثرتر است.

مخبر با بیان اینکه از آنجا که در این جلسات نظرات مختلف تبادل می‌شوند به اجرا کمک شایانی می‌کند، تصریح کرد: در شرایطی که نمایندگان مجلس و دولت به یک تصمیم و عزم برسند، در کیفیت و سرعت اجرا و انتخاب درست راهکارها بسیار موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار