برگزاری جشن با حضور کودکان بد‌سرپرست

ملارد(پانا)- در راستای افزایش روحیه شادی در فرزندان و به منظور برقراری ارتباط هرچه بهتر به همت ستاد بسیج شهرستان ملارد، مراسم جشنی با حضور فرزندان بی‌سرپرست و بد‌سرپرست برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن با حضور کودکان بد‌سرپرست

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن اعلام این خبر گفت: فرزندانی که شرایط این‌چنینی دارند با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و توجه بیشتر به آنان می‌تواند در تغییر روحیه و احساس امنیت‌شان موثر باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه افزود: طی دو سال گذشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری هرگونه جشن و مراسمی که افراد در آن حضور داشته باشند، میسر نبوده ولی در حال حاضر با واکسیناسیون تعداد بالایی از جمعیت می‌توان مراسم‌ها را با تعداد محدود اجرا کرد.

در ادامه آمنه سماوات، مسئول اورژانس اجتماعی ملار نیز با بیان اینکه اجرای برنامه‌های شاد و کلاس‌های آموزش نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، بیان کرد: در این برنامه مواردی چون عروسک‌گردانی و مسابقه نقاشی اجرا شد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت پیگیری مشکلات کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست با توجه به آسیب‌های احتمالی موجود در آینده گفت: ۲۰ کودک آسیب‌دیده برای نخستین بار پس از دوسال گرد هم جمع آمدند که تداوم در اجرا و خلاقیت بیشتر در نحوه برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در کنترل آسیب‌های احتمالی تأثیر داشته و موجب ارتباط تنگاتنگ این فرزندان با مددکاران و کارشناسان بهزیستی می‌شود که بالطبع با شکل‌گیری این ارتباط می‌توان بسیار بیشتر از قبل در جهت همراهی و راهنمایی آنان انجام وظیفه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار