هم‌اندیشی سرگروه‌های درسی در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک (پانا) - در جلسه هم‌اندیشی سرگروه‌های دروس ناحیه آموزش و پرورش یک بهارستان که به همت معاونت آموزش متوسطه این ناحیه، به صورت حضوری در سالن شهید درهم‌پور برگزار شد، از زحمات معلمان در آموزش‌های غیرحضوری تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هم‌اندیشی سرگروه‌های درسی در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

ماشالله درختی، معاون آموزش متوسطه بهارستان یک، ضمن تقدیر از زحمات همکاران در 21 ماه گذشته، اظهار کرد: در طی ماه‌های گذشته که درگیر کرونا بوده و هستیم، فرآیند آموزش‌ و یادگیری در فضای مجازی پیش رفت که در این مقطع زمانی بیشترین زحمت و امور بر دوش دبیران و مدافعان آموزش بود و به یقین می‌توان ادعا کرد بیشترین زحمات و چالش‌ها در امور آموزشی و پرورشی مقابل راه سرگروه‌های درسی بود و با توان و تلاش مضاعف خود، سعی کردند تا بهترین‌ راه‌ها و شیوه‌های متناسب با شرایط را ارائه دهند.

وی ادامه داد: با تلاش سرگروه‌های آموزشی منطقه، شاهد کسب رتبه‌ها و افتخار‌آفرینی چشمگیر از سوی همکاران و دانش‌آموزان در سطوح مختلف منطقه، استان، کشوری و حتی بین‌المللی بودیم که این موضوع، موجب خرسندی و افتخار خانواده بزرگ آموزش و پرورش است.

درختی تصریح کرد: بحران‌ها، موضوعی پیش‌بینی نشده هستند و برای بحران‌ها بخصوص در حوزه آموزش و پرورش، دستورالعمل و نقشه راه مدونی وجود ندارد، اما با راهنمایی و حمایت سرگروه‌های، مدیران، معاونین و معلمان در مدارس، به خوبی از پس بحران کرونا و تبعات آن برآمدیم که این موفقیت قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: ویروس کرونا، تبعات منفی زیادی داشت؛ اما نکته اول و مهم در دوران کرونایی، نمایش قدرت فوق تصور خداوند به تمامی مردم بخصوص مدعیان قدرت بود که ثابت شد خداوند قادر به انجام هر کاری است و نکته دوم این بود که ثابت شد دست بشر با وجود تمامی امکانات پیشرفته، باز هم کوتاه است و قدرتی در دست ندارد.

درختی افزود: ما به چشم خود، بزرگترین حادثه قرن اخیر را دیدیم که جدا از مشکلات و چالش‌های حاصل از آن، تجارب ارزشمند و مفیدی عایدمان شد که به طور قطع در ادامه مسیر آموزش و پرورش، فرصت‌های جدید و دریچه‌های تازه‌ای از توانمندی و توسعه بشری را در اختیار برنامه‌ریزان و مجریان آموزش و پرورش، خاصه معلمان قرار خواهد داد که منتج به جهش‌های بزرگ در مسیر فرآیند آموزش و یادگیری خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار