مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ تهران:

مانور زلزله باعث انجام واکنش صحیح دانش‌آموزان در زمان وقوع زلزله می شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ آموزش های مربوط به بالابردن سطح آگاهی عملی دانش آموزان درباره زلزله را مهم برشمرد و تاکید کرد این آموزش‌ها باید توسط دانش‌آموزان به خانواده‌ها هم منتقل شود.

کد مطلب: ۱۲۳۴۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله باعث انجام واکنش صحیح دانش‌آموزان در زمان وقوع زلزله می شود

بیست و سومین مانور سراسری زلزله با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات فناوری، وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران کشور، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، جمعیت هلال احمر، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان جوانان هلال احمر، سازمان دانش آموزی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و سازمان امداد و نجات در صبح امروز در آموزشگاه بدری برهانی منطقه ٨ تهران برگزار شد.

مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ تهران ضمن تقدیر از مشارکت ارگان ها و سازمان های مرتبط با مانور زلزله گفت: خوشحالیم که افتخار رویارویی با دانش آموزان را داریم با وجود دلتنگی ها دانش آموزان را پس از دو سال در مدرسه خیرساز بدری برهانی می بینیم و امیدواریم این مانور باب خیری شود تا حضور گرم و صمیمی دانش آموزان را به زودی به طور کامل در مدارس داشته باشیم.

وی افزود: از همه آنها که جمع شدند تا مهارت عکس العمل درست را به دانش آموزان بیاموزیم سپاسگزارم، چرا که همه ما باید در رابطه با زلزله هشیار باشیم و دانش آموزان نیز باید آموزش هایی را که به صورت تئوری آموخته اند به شکل عملی بیاموزند و تمرین کنند و هدف اصلی این مانور نیز همین است.

زمان با اشاره به آموزش هایی که به کمک سازمان دانش آموزی در خصوص آمادگی در برابر زلزله در بستر شاد به بچه ها داده شده گفت: امیدوارم این آموزش ها حتی در فضای منزل و پارک ها توسط بچه ها تمرین شود. تا عکس العمل درست را در زمان وقوع زلزله و در مقابله با آن داشته باشند. چرا که تجربه زلزله های قبلی نشان داده بچه هایی که قبلاً آموزش دیده بودند در زمان زلزله بهتر عمل کردند و امیدواریم این آموزش ها توسط دانش آموزان در خانواده ها هم انتقال داده شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ تهران در پایان ابراز امیدواری کرد تا به زودی با یک فریاد شادی شاهد حضور بچه ها در مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار