نشست مدیرکل آموزش و پرورش با مدیران مدارس شبانه‌روزی استان گیلان

رشت (پانا) - جلسه مدیران مدارس شبانه‌روزی استان گیلان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات این مدارس در سالن اجتماعات هنرستان کشاورزی جنت لاکان رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیرکل آموزش و پرورش با مدیران مدارس شبانه‌روزی استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران شبانه‌روزی استان با بیان اینکه نشر علم و دانش در فرهنگ اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: یکی از جلوه‌های عدالت آموزشی، ایجاد و توجه به مدارس شبانه‌روزی است که می‌تواند در جلوگیری‌ از هدر رفتن‌ استعدادها و توانائی‌های‌ دانش آموزان مناطق‌ محروم و ارتقاء سطح‌ کیفی‌ آموزش‌ و کاهش‌ افت‌ تحصیلی‌ موثر واقع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به نقش مدارس شبانه‌روزی در ارتقاء جایگاه تعلیم و تربیت، از چالش‌های موجود سخن گفت و ادامه داد: با مدیریت و تعامل همه جانبه می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و محیط آموزشی این مدارس را برای دانش‌آموزان تقویت کنیم تا آنها بدون دغدغه فکری از آموزش درست و عادلانه بهره ببرند. بنابراین می‌طلبد مدیران مدارس نقطه نظرات و راهکارهای خود را برای حل چالش‌ها با اهتمام جدی که استان و وزارتخانه نسبت به این موضوع دارد ارائه دهند.

استان گیلان دارای 32 مدرسه شبانه‌روزی در 11 منطقه با مجموع 3900 دانش‌آموز است که 2121 نفر آن پسران و 1779 نفر آن را دختران تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار