مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان:

تاسیس رشته صنایع‌دستی ملیله کاری و مس

زنجان(پانا) - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان اعلام کرد تأسیس و راه‌اندازی رشته صنایع‌دستی با تأکید بر صنایع‌دستی فلزی مانند ملیله­ کاری و مس از تعهدات اصلی این اداره در حوزه آموزش است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس رشته صنایع‌دستی ملیله کاری و مس

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، امیر ارجمند روز چهارشنبه 3 آذرماه گفت: این تفاهم‌نامه با هدف تربیت، آماده‌سازی و ارتقا دانش فنی، منابع انسانی مورد نیاز میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی استان، منعقد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: تأسیس و راه ­اندازی رشته صنایع‌دستی با تأکید بر صنایع‌دستی فلزی مثل ملیله­ کاری و مس و ...، همکاری میراث در استفاده بهینه دانشجویان از ظرفیت کارگاه‌های ملیله‌کاری میراث، تبلیغ و اطلاع‌رسانی در فضای فیزیکی و مجازی برای دانشگاه و میراث برای کارهای مشترک و ... از تعهدات معاونت صنایع‌دستی استان است.

وی بیان کرد: این اداره‌کل نیز متعهد شده است، عناوین آموزشی مشاغل موردنیاز، افراد واجد شرایط و مدرس برگزاری دوره‌ها را به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان معرفی کند.

ارجمند تصریح کرد: مشارکت در راه‌اندازی و تجهیز کارگاه‌های آموزشی جدید و معرفی کارشناسان و متخصصان مجرب برای حضور در کمیته‌های تخصصی از دیگر تعهدات این اداره‌کل است.

وی گفت: هر دو طرف تفاهم‌نامه نیز متعهد شده‌اند یک نفر را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار به‌منظور اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه معرفی کنند.

ابراهیم احمدی، از دانشگاه فنی­ و­حرفه ­ای استان زنجان بیان کرد: همکاری و مشارکت در اجرای موضوعات صدرالذکر این تفاهم‌نامه، همکاری در اجرای دوره­­ های دانش‌افزایی (کوتاه‌مدت و بلندمدت) کارکنان و کارشناسان میراث، همکاری و مشارکت در برگزاری رویدادها، جشنواره‌ها، نمایشگاه ­ها، برنامه­ ها و فعالیت­های مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی در فضای فیزیکی و مجازی برای دانشگاه فنی و حرفه ای ومعاونت صنایع دستی و ... از تعهدات این دانشگاه است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار