همزمان با هفته بسیج؛

همایش بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - یک گردهمایی با حضور بسیجیان استان کهگیلویه بویراحمد همزمان با کل کشور در مصلی امام خمینی برگزار شد و علاوه بر نمایش باشکوه، بسیج بار دیگر با آرمان های شهدا میثاق کرده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

در این همایش نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه بسیج از دستاوردهای امام خمینی است، گفت: آنچه انقلاب اسلامی را از توطئه و دشمنان بیمه کرد، اقتدار و تفکر بسیجی است. پیروزی نظام جمهوری اسلامی، انقلابی بزرگ در تاریخ ایران و جهان به شمار می‌رود و پاسداری و عزم جدی تمام مردم آن را بهبود می بخشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی بیان کرد: رشادت و شجاعت بسیجیان از شروع انقلاب تا امروز ادامه دارد و در جبهه های علیه باطل همیشه در صحنه های داخلی و خارجی خود را نشان دادند.
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در خصوص اقدامات و دستاوردهای بسیج نیز گفت: هدف از این گردهمایی صیانت از آرمان ها و دستاوردهای والای شهدا، رهبری و بسیج است.
عنبری افزود: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق، اعزام تیم‌های پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی و خدمات رایگان درمانی و بهداشتی، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، بازسازی منازل زلزله‌زدگان شهر سی‌سخت ساخت منازل مسکونی، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات ازدواج آسان و سبک زندگی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و اقتصاد مقاومتی و انتشار موشن‌گرافیک و نماهنگ در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های به مناسبت هفته بسیج است.
برپایی 29 غرفه در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بسیج، از برنامه های امروز بوده است. این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج ادامه دارد و علاقه مندان ضمن بازدید از این نمایشگاه نیز می‌توانند با آثار فرهنگی و هنرهای دستی استان کهگیلویه و بویراحمد آشنا شوند.

خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار