سه رتبه اول جشنواره «نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری» به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

زاهدان (پانا) - سه رتبه اول جشنواره کشوری «نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری» به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سه رتبه اول جشنواره «نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری» به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه جشنواره «نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری» که بصورت ویدیو کنفرانس در بستر شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه معلمان استان سیستان و بلوچستان در تمامی جشنواره‌ها موفق به کسب رتبه شدند و این نشان می دهد که توفیق و موفقیت تصادفی نیست، بلکه اکتسابی و عقلانی است.

احمد بختیاری افزود: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره‌ ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی و تحقیقاتی و مطالعاتی برای معلمان است.

وی ادامه داد: در این جشنواره سه تیم از استان سیستان و بلوچستان متشکل از 9 دبیر موفق در سه محور «مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند یادگیری مجازی»، «نوآوری در سنجش تکوینی با تاکید بر سنجش عملکردی» و « نوآوری در به کارگیری رسانه های پرشمار» موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

گفتنی است صادق فضائلی مقدم، پویان بامری و مسعود قویدل حیدری از ناحیه 2 زاهدان در محور «نوآوری در به کارگیری رسانه‌های پرشمار»، فرهاد باقری، مهدیه علیزاده و امیر سلیمانی مقدم از ناحیه 2 زاهدان در محور «نوآوری در سنجش تکوینی با تاکید بر سنجش عملکردی»، فاطمه اوکاتی، حمیده کاظمی کمک و حسین فروزنده مقدم از شهرستان زابل در محور «مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند یادگیری مجازی» رتبه اول کشوری در جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری را به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار