مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

۶۳ مدرسه جدید به مدارس استان اضافه می‌شود

زنجان (پانا) - مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان زنجان ، در نشست معاونین و روسای ادارات از ساخت ۶۳ باب مدرسه در ٣ سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۶۳ مدرسه جدید به مدارس استان اضافه می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج ، گفت: از حمایت های ویژه حضرت آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان از مجموعه آموزش و پرورش تشکر می کنیم که با حمایت های وی، آموزش و پرورش استان همواره با قوت پیش رفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش در یک‌سال گذشته بیان کرد: اهدای ۵ هزار تبلت دانش آموزی، کسب ٢ تبه اول کنکور، صعود رتبه کنکور استان به رتبه ١۴ کشور، کسب رتبه هفتم کشوری در ارزیابی ادارات کل آموزش و پرورش استان، کسب ۵ مدال کشوری در المپیادهای علمی و دست یافتن به رتبه برگزیده استان در جشنواره شهید رجایی از مهم ترین این موفقیت ها است که مرهون تلاش تمامی همکاران، دانش آموزان و اولیا است.

مظفری با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است که در نوع خود بی نظیر است، گفت: در راستای رفع کمبود فضای آموزشی شهر زنجان، با پیگیری های انجام شده، مصوب شد که ۶۳ باب مدرسه در طول ٣ سال ساخته شود.

وی ادامه داد: مدیران مدارس نهایت دقت و توجه در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل مربوطه را داشته باشند، ما مسئول تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستیم و همچون ایام کرونا، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم.

مظفری با تاکید بر برگزاری کارگاه های آموزشی برای همکاران اظهار کرد: تمامی دانش آموزان در شبکه شاد عضو باشند و همچنان فعالیت های آموزشی در شاد در کنار فعالیت های آموزشی مدارس مدنظر قرار گیرد تا در مواقع ضروری و مورد نیاز بتوانیم از این بستر استفاده کنیم.

این مقام مسئول همچنین نسبت به برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس و بازدیدهای مستمر از مدارس تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه از روسای ادارات شهرستان خدابنده، ناحیه ۱ زنجان و افشار به عنوان مناطق برتر در ارزیابی عملکرد ادارات مناطق و نواحی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار