از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان دستگاه برگزیده استانی تقدیر شد

زنجان (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برگزیده استانی شد و بدین منظور از مدیر کل آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان دستگاه برگزیده استانی تقدیر شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در جشنواره شهید رجایی سال ١٤٠٠ که با حضور فتح الله حقیقی استاندار زنجان، معاونین استاندار، رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل استانی؛ به منظور تقدیر از دستگاه های برتر استان برگزار شد با اهدا لوح تقدیر، اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان دستگاه برگزیده استان معرفی شد.

در بخشی از این تقدیر نامه خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان آمده است: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران توفیقی سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری به شمار می رود که شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند.
در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها بر خود لازم می دانیم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان محترم آن اداره کل در پیشرو برنامه ها و سیاست های دولت به عنوان "دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی سال ١٤٠٠ در ارائه خدمات آموزش الکترونیکی قدردانی کنیم.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی به‌منظور ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی کشور و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و در راستای نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف، برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار