در گفت‌وگو با پانا:

مطهری: تلاش مجلس و دولت حل مشکلات مردم است

تمام مسئولان باید در خدمت مردم باشند/ باید تلاش کنیم مساله معیشت به گونه‌ای حل شود که مردم آثار و برکات خدمات دولت و مجلس را در سفره‌های خود ببینند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت فعلی از ابتدای شروع به کار خود در میان مردم بوده است تاکید کرد این نشان از جدیت دولتمردان جهت رفع گرفتاری‌های مردم دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مطهری: تلاش مجلس و دولت حل مشکلات مردم است

اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا درخصوص ارزیابی از عملکرد دولت در ماه‌های اولیه گفت: هدف مجلس و دولت حل مشکلات معیشتی مردم است. باید تلاش کنیم مساله معیشت به گونه‌ای حل شود که مردم آثار و برکات خدمات دولت و مجلس را در سفره‌های خود ببینند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید در خدمت مردم باشند، افزود: «دولت در این ماه‌های اولیه فعالیت خود، با واکسیناسیون مناسب، سفرهای مختلف، حضور در میان مردم و اقدامات بین‌المللی نشان داد که پیگیر مشکلات کشور است.»

این نماینده مردم در این باره ادامه داد: «حضور رئیس‌جمهوری در بین مردم و پیگیری مسائل و مشکلات‌ آن‌ها و تلاش برای دفع این مشکلات، با رئیس‌جمهور و وزرایی که دو سال از قرنطینه خارج نشدند، قابل مقایسه نیست. دولت فعلی از ابتدای شروع به کار خود در میان مردم بوده است که این نشان از جدیت دولتمردان جهت رفع گرفتاری‌های مردم دارد.»

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه کشور در گذشته تحریم بود و اکنون هم تحریم است، اما آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ۱۰۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور کرد، گفت: «ایران جزو کشورهایی است که در حوزه واکسیناسیون جلو است و مردم اعتماد به نفس خوبی در این زمینه پیدا کرده‌اند. جدا از مسائل فیزیکی و فاصله‌گذاری و پیشگیری، روح اعتماد به نفس مردم افزایش یافته و جامعه در این زمینه امنیت خاطر پیدا کرده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار