به میزبانی ایران صورت می‌گیرد؛

آغاز مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان از فردا

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان در دو بخش زنان و مردان امروز شنبه ۲۹ آبان با حضور مهدی علی‌نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خانه تکواندو برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان از فردا

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و کاراته ناشنوایان همچنین پرگر رییس کنفدراسیون آسیا فدراسیون‌ ورزش‌های ناشنوایان، محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال، حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته و جمعی از پیشکسوتان ورزش ناشنوایان نیز حضور داشتند.

در این مسابقات که برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار می‌شود، ۱۴ تیم خارجی در تکواندو و ۸ تیم خارجی در کاراته حضور دارند.

مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو ناشنوایان از فردا یکشنبه ۳۰ آبان با رقابت ۴۰۰ ورزشکار در خانه تکواندو و سالن هندبال آغاز می‌شود و تا سوم آذر ادامه خواهد داشت‌.

مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان درباره میزبانی این مسابقات، گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و وضعیت بیماری کرونا این توان را در خود دیدیم که بعد از میزبانی مسابقات فوتبال انتخابی المپیک که خردادماه در کیش برگزار شد، با موافقت فدراسیون جهانی ناشنوایان برای نخستین بار میزبان مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و کاراته در دو بخش زنان و مردان باشیم.

وی با اشاره به حضور ۱۴ تیم خارجی در رشته تکواندو و ۸ تیم خارجی در کاراته زنان و مردان، افزود: با توجه به بیماری کرونا انتظار استقبال این تعداد تیم از کشورهای مختلف نداشتیم.

وی از اکراین، قزاقستان، قرقیزستان، یونان، روسیه، امارات، مالزی، ازبکستان و تایلند به عنوان کشورهای شرکت کننده در نخستین دوره مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و‌ کاراته ناشنوایان نام برد.

تیشه گران در پایان افزود: امیدوارم در پایان رقابتهای قهرمانی جهان به نتایج مطلوبی در هر دو رشته تکواندو و کاراته دست پیدا کنیم و سربلند از مسابقات بین المللی بیرون بیاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار